1. Verifica il corretto posizionamento dei cavi 2. Prova a riavviare il router e la CPE (Antenna Esterna) 3. In caso il problema dovesse persistere contatta l'Assitenza Clienti. N.B. Se non sai come procedere per i primi due punti,...
Affinchè il nostro supporto clienti possa ritenere valido uno speedtest, è essenziale seguire una semplice guida che aiuti l'utente ad effettuare correttamente lo speedtest della propria linea internet. Il file è di seguito allegato.GUIDA...
Questo sito web utilizzo i cookies per una migliore esperienza di navigazione. Cookie settingsACCEPT
Privacy & Cookies Policy
Privacy Overview
This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
Scrivici su WhatsApp
1
Hai Bisogno di Assistenza?
Benvenuto in WIFLY! Scrivici su WhatsApp, un nostro operatore sarà presto a tua disposizione. Ti preghiamo nel frattempo di specificare l'intestatario dell'utenza. Grazie.